Markéta Váňová

Bakalářská práce

Audit marketingové strategie

Marketing Strategy Audit
Anotace:
V bakalářské práci se autorka zabývala problematikou marketingového řízení. Největší pozornost byla věnována samotné marketingové strategii, dále marketingovému auditu a marketingové situační analýze. Audit marketingové strategie stavební firmy Kompakt Příbram, spol. s r.o. je zaměřen na systematickou analýzu všech procesů marketingového řízení společnosti. Na základě provedeného auditu navrhuje autorka …více
Abstract:
The main aim of this thesis is to evaluate marketing management in the selected company. Author paid attention to the marketing strategy, the audit of marketing management and marketing situational analysis. The audit of the company’s, Kompakt Příbram, spol. s r. o., marketing strategy is based on systematic analysis of entity‘s all marketing procedures. As the result of the audit, conclusions and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2018
  • Vedoucí: doc. Ing. Josef Palán, CSc.
  • Oponent: RNDr. Zuzana Wroblowská, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku