Markéta Váňová

Bachelor's thesis

Audit marketingové strategie

Marketing Strategy Audit
Abstract:
V bakalářské práci se autorka zabývala problematikou marketingového řízení. Největší pozornost byla věnována samotné marketingové strategii, dále marketingovému auditu a marketingové situační analýze. Audit marketingové strategie stavební firmy Kompakt Příbram, spol. s r.o. je zaměřen na systematickou analýzu všech procesů marketingového řízení společnosti. Na základě provedeného auditu navrhuje autorka …more
Abstract:
The main aim of this thesis is to evaluate marketing management in the selected company. Author paid attention to the marketing strategy, the audit of marketing management and marketing situational analysis. The audit of the company’s, Kompakt Příbram, spol. s r. o., marketing strategy is based on systematic analysis of entity‘s all marketing procedures. As the result of the audit, conclusions and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 6. 2018
  • Supervisor: doc. Ing. Josef Palán, CSc.
  • Reader: RNDr. Zuzana Wroblowská, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS