Bc. Pavla Pánková

Bachelor's thesis

Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu

Abstract:
Cílem této bakalářské práce je analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu. Pro tuto analýzu byl vybrán podnik Agromechanika Lhenice v.o.s. zabývající se výrobou a prodejem tepelné techniky. Pro splnění stanoveného cíle této práce je třeba provést, ve výše uvedeném podniku, analýzu využívaných nástrojů marketingového, ale i komunikačního mixu. Bakalářská práce se skládá ze dvou částí, a to z teoreticko …more
Abstract:
The aim of this work is to perform a marketing mix analysis at a chosen entity. Agromechanika Lhenice v.o.s., a company engaged in the production and sales of thermal technology, was chosen for this analysis. In order to meet the aim of this work, it is necessary to perform an analysis of both marketing and communication mix tools at the aforementioned company. The work consists of two parts - the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 12. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 2. 2016
  • Supervisor: Ing. Marie Slabá, Ph.D.
  • Reader: Ing. Irena Čihovská

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích