Nové trendy v marketingové komunikaci vybrané firmy – Barbora Erychlebová
Barbora Erychlebová
Bachelor's thesis
Nové trendy v marketingové komunikaci vybrané firmy
New trends in marketing comunication
Abstract:
Hlavním cílem práce je představení marketingu, nových i starších marketingových trendů, porovnání s již zaběhlými trendy reklam a zjistit, jak je užitečný pro firmy. Práce obsahuje PESTLE a SWOT analýzu a výzkum ohledně marketingových trendů, kde autorka využívá dotazníku. Práce obsahuje jak odborná teoretická východiska, tak praktickou část, kde najde své uplatnění v praxi z pohledu marketingové strategie …moreAbstract:
The main goal of this work is to introduce marketing, both new and older marketing trends, compare them with established advertising trends and determine their usefulness for companies. The work includes PESTLE and SWOT analysis and research on marketing trends, where the author uses a questionnaire. The work contains both professional theoretical foundations and a practical part, where it finds its …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2023
Thesis defence
- Supervisor: Ing. František Zjevík, DiS.
- Reader: Ondřej Benda, Mgr.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Asociace predikovaných metabolitů z 16S rRNA sekvenování stěrů nádorové tkáně s genovou expresí nádorů u pacientů s CRC
Miriam Fandáková -
Súvislosti spojenia s prírodou a pro-environmentálneho správania u dospelých ľudí s rôznymi stravovacími návykmi.
Matteo Turok -
Compilation of Road-Traffic-Safety Glossary of Terms Bachelor’s Diploma Thesis
Petr Šimek -
Factors influencing Japanese lost decade
Jan Motyčka -
Interest groups influencing lawmaking in USA
Pavel Klak -
Factors Influencing Decisions of Investors in Ghana
Elizabeth Kwansima Koufie -
International Direct Marketing of the selected company
Kristina Simonova -
TikTok as a marketing tool
Eleonora Mordovina