Výuka čtení a poslechu v anglickém jazyce – Tereza ČECHOVÁ
Tereza ČECHOVÁ
Bakalářská práce
Výuka čtení a poslechu v anglickém jazyce
Teaching receptive skills
Abstract:
The present Bachelor Thesis is dealing with current methods and strategies used for teaching receptive skills. The theoretical part containing a brief description of the history of teaching English is focusing its attention mainly on the characteristics of teaching methods of reading and listening at the present time. The analytical part analyzes the process of teaching reading and listening, according …víceAbstract:
Tato bakalářská práce se věnuje současným výukovým metodám a strategiím výuky čtení a poslechu v anglickém jazyce. Teoretická čast, ve které je mimo jiné zmíněn i průřez historií výuky anglického jazyka, se především věnuje charakteristice výukových metod čtení a poslechu využívaných v současné době. Praktická část, která je zpracována na základě zúčastněného pozorování na jazykové škole LINGUA a Gymnázium …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2008
Identifikátor:
8495
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2008
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ČECHOVÁ, Tereza. Výuka čtení a poslechu v anglickém jazyce. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 30. 05. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Simultánně-sekvenční metoda čtení
Jana Sedláčková -
Metoda Les Alphas ve výuce elementárního čtení ve francouzském školství
Nikola Guzdková -
Globální metoda čtení a její praktické využití v Základní škole speciální Svítání
Lucie Hrstková -
Odhadování významu slov při čtení jako metoda výuky slovní zásoby
Klára Hewitt -
Metoda Sfumato v nácviku čtení dyslektických dětí
Tereza KOLOUCHOVÁ