Analýza komunikačních technik ve vybrané společnosti – Hedvika Popková
Hedvika Popková
Bakalářská práce
Analýza komunikačních technik ve vybrané společnosti
Analysis of the communication techniques in the selected company
Anotace:
V této bakalářské práci se autorka věnuje analýze komunikačních technik v konkrétní společnosti. V teoretické části dává prostor pro vysvětlení okruhů důležitých, a přímo souvisejících, s tématem bakalářské práce, tedy popsání komunikace jako takové, jejímu vývoji v čase a prostředkům, které na ni mají vliv, a to především v současné době moderních médií. Shrnuje názory několika autorů odborných knih …víceAbstract:
In this bachelor's thesis, the author deals with an analysis of communication techniques in a specific company. The theoretical part deals with several important areas and those directly related to the topic of the bachelor's thesis, for example the description of the term „communication“ as such, its development over time and the resources that may affect it, especially in the present modern media …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/adw5e/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 2. 2021
- Vedoucí: Ing. Iveta Kmecová, PhD.
- Oponent: Ing. Marianna Kocifajová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma
Práce na příbuzné téma
-
Manažerské metody v řízení organizace
Květoslav Sítek -
Styly řízení uplatňované manažery ve výrobních podnicích
Filip Kamlach -
Hodnocení prvků manažerské komunikace
Hanna Pryshyvalka -
Appropriate business communication styles and techniques for an Human Resources Management department
Polina Bobyleva -
The Secrets of Communication
Gülruh Sadiqova -
Neuro-linguistic programming techniques in marketing and business communication and their influence on the income of the company
Anastasiia Glazova -
Communication between the speaker and the interpreter in consecutive interpreting - what signals the speaker makes, how the interpreter can enter the process of communication, verbal and nonverbal techniques, mistakes and methods
Petra ALEXOVÁ -
Neuro-linguistic programming techniques in marketing and business communication
Aiym Ten