Value Incompatibilities Between CSR and Luxury Fashion Brands: A Marketing Perspective – Andrea Maria Ivanof
Andrea Maria Ivanof
Diplomová práce
Value Incompatibilities Between CSR and Luxury Fashion Brands: A Marketing Perspective
Hodnotové nekompatibility mezi CSR a luxusními módními značkami: Marketingová perspektiva
Anotace:
Jsou luxusní značky nějak osvobozeny od společenské odpovědnosti v očích svých spotřebitelů? Vzhledem k tomu, že důležitost společenské odpovědnosti firem zasáhla v předchozím desetiletí celosvětová průmyslová odvětví, vznik neslučitelnosti CSR s určitými obchodními aktivitami vytvořil zajímavou a komplexní juxtapozici mezi prvky trojitého zisku, jmenovitě; lidé, planeta a zisk. Přesněji řečeno, spojitost …víceAbstract:
Are luxury brands somehow exempt from being socially responsible in the eyes of their consumers? As the importance of corporate social responsibility has taken worldwide industries by storm in the previous decade, the emergence of CSR’s incompatibilities with certain business activities has created an interesting and complex juxtaposition between elements of the triple bottom line, namely; people, …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85945
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2022
- Vedoucí: Markéta Lhotáková
- Oponent: Květa Olšanová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85945
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing a udržitelnost
Ivana Mikulková -
Ekologická udržitelnost kulturních eventů se zaměřením na marketing
Barbora Svorová -
Green marketing
Kateřina Menšíková -
Green marketing v DM drogeriemarkt
Michaela Procházková -
Green marketing v oblasti rychlé módy
Marek Kuklík -
Marketing vědy a jeho specifika
Tomáš Kolařík -
Návrh strategie luxury marketingu značky Christian Dior
Denisa Kalakajová -
Analýza oblasti Luxury marketingu značky Chanel
Barbora HAMPLOVÁ