Silvie Vaňková
Bachelor's thesis
Strategická analýza firmy Kofola a.s.
Strategic Analysis of the Company Kofola a.s.
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je zanalyzování současného postavení společnosti Kofola a.s. na trhu a zformulování doporučení pro vedení společnosti, které pomohou k navrácení tržeb na úroveň před pandemií Covidu-19 a k jejich následnému růstu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou rozvedeny hlavní nástroje a metody strategické analýzy aplikovány pro analýzu vnějšího …moreAbstract:
The aim of this Bachelor´s Thesis is to analyse the current position of a company Kofola a.s. on the market and formulate recommendations for the management of the company, which will help to return sales to pre-Covid-19 pandemic levels and their subsequent growth. This work is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part elaborates the main tools and methods of strategic analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 6. 2020
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/83054
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2021
- Supervisor: Luboš Smrčka
- Reader: Jaroslav Schönfeld
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83054
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Strategická analýza a tvorba strategie
Katarína Dubovská -
Analýza konkurence prostřednictvím finanční analýzy
Radim Janský -
Knižní trh ve Žďáře nad Sázavou: analýza konkurence malých a řetězových knihkupců
Markéta Klabíková -
Analýza konkurence společnosti Rohlík.cz na českém trhu
Fábius Dobrovodský -
Analýza konkurence na trhu telekomunikací v České republice
Andrea Žižková -
Analýza konkurence současných nahrávacích společností
Adam Guttenberg -
Analýza konkurence na vybraném B2B trhu
Ondřej Kantner -
Analýza vlivu konkurence na činnost firmy
Zdeněk Švehla