Prvý akt v naratívnej štruktúre celovečerného filmu – Monika Midriaková
Monika Midriaková
Diplomová práce
Prvý akt v naratívnej štruktúre celovečerného filmu
First act in the narrative structure of feature film
Anotace:
Práca porovnáva rôzne prístupy ku konvenčnej naratívnej štruktúre. Definuje jednotlivé prvky a rozdielnosti v ďalších používaných štruktúrach. Určuje prvky prvého aktu v trojaktovej štruktúre a skrze analýzu filmov o dospievaní s rôznymi štrukturálnymi odchylkami pozoruje všeobecné špecifiká budovania prvého aktu. Ďalej hľadá prepojenia medzi prvým aktom a aktom dospievania.Abstract:
The diploma thesis compares different approaches to the conventional narrative structure. Defines its components and differencies in between the other common structures. Names the parts of first act in the three act structure. Through analyzes of coming of age films with various structural divergencies it notices general rules of building first act.The thesis also searches for connections in between …víceKlíčová slova
narace ve filmuKlíčová slova
teenageřiKlíčová slova
filmová teorieKlíčová slova
scenáristikaKlíčová slova
analýzy filmových dělKlíčová slova
vyprávěníKlíčová slova
hraný filmKlíčová slova
dospíváníKlíčová slova
filmová dramaturgie
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/9678
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2016
- Vedoucí: Martin DOLENSKÝ
- Oponent: Tomáš DORUŠKA
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 28. 2. 2017 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Střihová skladba
Práce na příbuzné téma
-
Eticismus Beryse Gauta a analýzy vybraných děl sovětské kinematografie
Ivo Antonov -
Názvy filmových děl v ruštině a češtině (strukturně-sémantická a sociolingvistická analýza)
Ilona Šikulová -
Názvy filmových děl v ruštině a češtině(strukturně-sémantická a sociolingvistická analýza)
Ilona Šikulová -
Sémiotická analýza vybraných děl z žánru fashion film
Anežka Horová -
1. Teoretická část: Pozorovatelský realismus v díle Cristiana Mungia - analýza filmového stylu. 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 20 min., režie.
Jan Kolář -
Obrazová dramaturgie filmů Stalker a Werckmeisterovy harmonie
Radek Lugsch -
Narace ve filmech Benedeka Fliegaufa
Hynek Trojánek -
Brno ve filmu - možnosti a uplatnění města ve filmovém průmyslu
Tereza Luzarová