Analýza marketingového mixu společnosti Albert Česká republika, s.r.o. – Marie Hrubá
Marie Hrubá
Bachelor's thesis
Analýza marketingového mixu společnosti Albert Česká republika, s.r.o.
Analysis of the Marketing Mix of Albert Czech Republic, s. r. o.
Abstract:
Cílem bakalářské práce je provést analýzu stávajících nástrojů marketingového mixu společnosti Albert Česká republika, s.r.o., jejich kritické zhodnocení a na základě zjištěných výsledků navrhnout případná opatření v rámci jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Studentka provede marketingový výzkum zaměřený na společnost Albert Česká republika, s.r.o. a marketingové nástroje.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 7. 2021
Thesis defence
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Finance and Management
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.