Marie Hrubá

Bakalářská práce

Analýza marketingového mixu společnosti Albert Česká republika, s.r.o.

Analysis of the Marketing Mix of Albert Czech Republic, s. r. o.
Anotace:
Cílem bakalářské práce je provést analýzu stávajících nástrojů marketingového mixu společnosti Albert Česká republika, s.r.o., jejich kritické zhodnocení a na základě zjištěných výsledků navrhnout případná opatření v rámci jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Studentka provede marketingový výzkum zaměřený na společnost Albert Česká republika, s.r.o. a marketingové nástroje.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 7. 2021

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.