Analýza marketingového mixu společnosti Albert Česká republika, s.r.o. – Marie Hrubá
Marie Hrubá
Bakalářská práce
Analýza marketingového mixu společnosti Albert Česká republika, s.r.o.
Analysis of the Marketing Mix of Albert Czech Republic, s. r. o.
Anotace:
Cílem bakalářské práce je provést analýzu stávajících nástrojů marketingového mixu společnosti Albert Česká republika, s.r.o., jejich kritické zhodnocení a na základě zjištěných výsledků navrhnout případná opatření v rámci jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Studentka provede marketingový výzkum zaměřený na společnost Albert Česká republika, s.r.o. a marketingové nástroje.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 7. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.