Dotazník hodnocení učitele žákem jako nástroj k sebereflexi učitele – Tomáš HLADÍK
Tomáš HLADÍK
Bakalářská práce
Dotazník hodnocení učitele žákem jako nástroj k sebereflexi učitele
Questionnaire student evaluation of the teacher, as a tool for teacher self-reflection
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá výsledkem hodnocení od žáků a vlastní sebereflexí učitele na svou výuku. Teoretická část se zaobírá reflexí, sebehodnocením, sebereflexí, základními kompetencemi pedagoga a jeho didaktickými schopnostmi. Praktická část bude koncipována jako kvantitativní studie za použití dotazníku Hodnocení učitele žákem, který obsahuje tři části, první se zaměřuje na osobnost učitele, druhá …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the results of student evaluations and the teacher's own self-reflection on his teaching. The theoretical part deals with reflection, self-evaluation, self-reflection, the teacher's basic competencies and his didactic abilities. The practical part will be conceived as a quantitative study using the Teacher Evaluation by Pupil questionnaire, which contains three parts …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 7. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jan Hynek, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HLADÍK, Tomáš. \textit{Dotazník hodnocení učitele žákem jako nástroj k sebereflexi učitele}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/pssiof/.
Jak správně citovat práci
HLADÍK, Tomáš. Dotazník hodnocení učitele žákem jako nástroj k sebereflexi učitele. České Budějovice, 2024. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova se zaměřením na vzdělávání pro střední školy / Tělesná výchova - Dějepis
Práce na příbuzné téma
-
Rozvíjení komunikativní kompetence a jazykové gramotnosti žáků ZŠ v hodinách anglického jazyka prostřednictvím sebereflexe učitele.
Klára NAVRÁTILOVÁ -
Styly učení žáků na 2. stupni ZŠ - jejich reflexe učiteli a jejich sebereflexe žáky
Lenka Marečková -
Reflexe a sebereflexe učitelů tělesné výchovy
Ondřej Černý -
Reflexe v hodinách přírodovědy v závěru vyučovací hodiny
Joanna Guńková -
Práce s digitálními vzdělávacími zdroji během distanční výuky: reflexe zkušeností učitelů druhého stupně základních škol
Lenka Malá -
Reflexe učitelů o tématu smrti a umírání v mateřské škole
Martina Vavrušová -
Výchovné paradoxy v kontextu výchovy k občanství a jejich reflexe učiteli
Klára BAJTOVÁ -
Problematika reflexe v rámci osobnostní a sociální výchovy.
Pavlína Handlířová
Název
Vložil
Vloženo
Práva