Dotazník hodnocení učitele žákem jako nástroj k sebereflexi učitele – Tomáš HLADÍK
Tomáš HLADÍK
Bachelor's thesis
Dotazník hodnocení učitele žákem jako nástroj k sebereflexi učitele
Questionnaire student evaluation of the teacher, as a tool for teacher self-reflection
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá výsledkem hodnocení od žáků a vlastní sebereflexí učitele na svou výuku. Teoretická část se zaobírá reflexí, sebehodnocením, sebereflexí, základními kompetencemi pedagoga a jeho didaktickými schopnostmi. Praktická část bude koncipována jako kvantitativní studie za použití dotazníku Hodnocení učitele žákem, který obsahuje tři části, první se zaměřuje na osobnost učitele, druhá …moreAbstract:
The bachelor's thesis deals with the results of student evaluations and the teacher's own self-reflection on his teaching. The theoretical part deals with reflection, self-evaluation, self-reflection, the teacher's basic competencies and his didactic abilities. The practical part will be conceived as a quantitative study using the Teacher Evaluation by Pupil questionnaire, which contains three parts …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 7. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jan Hynek, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HLADÍK, Tomáš. \textit{Dotazník hodnocení učitele žákem jako nástroj k sebereflexi učitele}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Education. 2024. Available from: https://theses.cz/id/pssiof/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HLADÍK, Tomáš. Dotazník hodnocení učitele žákem jako nástroj k sebereflexi učitele. České Budějovice, 2024. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EducationBachelor programme / field:
PE and sports focused on upper secondary education / TVma-Dmi
Theses on a related topic
-
Rozvíjení komunikativní kompetence a jazykové gramotnosti žáků ZŠ v hodinách anglického jazyka prostřednictvím sebereflexe učitele.
Klára NAVRÁTILOVÁ -
Styly učení žáků na 2. stupni ZŠ - jejich reflexe učiteli a jejich sebereflexe žáky
Lenka Marečková -
Reflexe a sebereflexe učitelů tělesné výchovy
Ondřej Černý -
Reflexe v hodinách přírodovědy v závěru vyučovací hodiny
Joanna Guńková -
Práce s digitálními vzdělávacími zdroji během distanční výuky: reflexe zkušeností učitelů druhého stupně základních škol
Lenka Malá -
Reflexe učitelů o tématu smrti a umírání v mateřské škole
Martina Vavrušová -
Výchovné paradoxy v kontextu výchovy k občanství a jejich reflexe učiteli
Klára BAJTOVÁ -
Problematika reflexe v rámci osobnostní a sociální výchovy.
Pavlína Handlířová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights