Projekt tvorby inovační strategie firmy HIT, s.r.o. – Bc. Veronika MACHOVÁ
Bc. Veronika MACHOVÁ
Master's thesis
Projekt tvorby inovační strategie firmy HIT, s.r.o.
Creation of innovation strategy project for HIT, s.r.o.
Abstract:
Cílem diplomové práce "Projekt tvorby inovační strategie firmy HIT, s.r.o." je nalezení vhodného řešení, které by jí pomohlo zvýšit pravděpodobnost vzniku výstupů v podobě produktu, který se uplatní na trhu. A to u projektů financovaných prostřednictvím dotace, bez ohledu na to, zda do těchto projektů budou vstupovat jako spoluřešitelé nebo příjemci dotace. Teoretická část diplomové práce je zaměřena …moreAbstract:
The aim of my diploma thesis {\clq}qThe Project of Innovative Strategy Creation of HIT, Inc.`` is to find the appropriate solution, which would help it to increase the probability of output creation in the form of product that will prevail in the marketplace. I focused in the projects supported via grants regardless of the fact, whether the company will be co-solver or grant payee. The theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2009
Identifier:
12395
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2009
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
MACHOVÁ, Veronika. Projekt tvorby inovační strategie firmy HIT, s.r.o.. Zlín, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 03. 05. 2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Připravenost malých a středních firem k ESG reportování
Petra Smetáková -
Vyhodnocení možností odchodu vlastníka z rodinné firmy
Ján Kvietok -
Připravenost firmy Josef Škrkoň-Techplast, a.s. na trend Průmysl 4.0
Andrea Havlíčková -
Implementace a management fondů EU se zaměřením podnikání a inovace
Eva Švehlová -
Vliv digitalizace na produktivitu malých a středních podniků v České republice a její národohospodářské důsledky ve třetí dekádě 21. století
Samuel Lorenc -
Analýza a implementace systému správy obsahu pro malé a střední webové portály
Milan Šůstek -
DOPAD CSR A ZELENÉHO VEDENÍ NA KONKURENCESCHOPNOST PODNIKŮ: DŮKAZY Z INDICKÝCH MALÝCH A STŘEDNÍCH PODNIKŮ
Shivam Pal -
Inovace a rozvoj podnikání malých a středních firem
Ilja Faybysovych