Bc. Michal Vojtíšek

Bakalářská práce

Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu

Increasing the competitiveness of the enterprise by using the tools of communication mix
Anotace:
Tématem práce bylo zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu. Téma bylo zpracováno v rovině teoretických východisek zpracovaných z publikačních zdrojů, a v rovině aplikační části. Cílem bylo navrhnout inovativní využití marketingových nástrojů pro firmu AURUM AESTHEIC CLINIC s.r.o. Byly analyzovány současné marketingové aktivity, konkurenční prostředí a navrženy nové možnosti …více
Abstract:
The topic of the thesis was to increase the competitiveness of the company using the communication mix tools. The topic was elaborated on the level of the theoretical bases processed from the publication sources and in the level of the application part. The aim was to propose an innovative use of marketing tools for AURUM AESTHEIC CLINIC s.r.o. The current marketing activities, the competitive environment …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 7. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 8. 2017
  • Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace