Umění v reklamě: Využití prvků hip hopu v reklamě – Radomír Čamek
Radomír Čamek
Bachelor's thesis
Umění v reklamě: Využití prvků hip hopu v reklamě
Art in Advertisement: Hip-Hop Elements used in Advertisement
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem umění v reklamě se zaměřením na prvky hip hopu a jejich využití v prostředí marketingové komunikace a skládá se ze dvou částí. První část je teoretická a na základě rešerše odborné literatury a dostupných zdrojů vyme-zuje nezbytné pojmy k dané problematice s orientací na využití prvků hip hopového umění v prostředí marketingové komunikace, což je nezbytný krok …moreAbstract:
This bachelor thesis is dealing with a topic of an art in advertisement and is focused on the elemnts of Hip-Hop art used in environment of marketing communcation. This thesis is divided by two parts. The first part is dealing with a theoretical basics. I tis clarifying important words and describing each of the Hip-Hop elements, which is needed to continue on to the next part. First part is closed …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2018
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Čamek, Radomír. Umění v reklamě: Využití prvků hip hopu v reklamě. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Návrh marketingové komunikace hudebního festivalu
Martin Heinisch -
Íránská hip-hopová subkultura
Martin KOLLOUCH -
Street art jako jeden z projevů hip-hopové subkultury
Milena Pelinková -
Universal Zulu Nation jako nedílná součást hip hopové hudby a kultury
Nikola Zavřelová -
Proměna stylu hip hopového videoklipu s příchodem vydavatelství BiggBoss
Ondřej TOMŠŮ -
Hip Hop vs. Society and Society vs. Hip Hop
Jana PLANDOROVÁ -
Hip Hop: Rapová hudba jako cesta z ekonomické, kulturní a společenské izolace Afro-Američanů v 70. až 90. letech minulého století
Zdeněk Půža -
Ovlivňující prvky v reklamě
Zuzana Svědíková