Radomír Čamek

Bakalářská práce

Umění v reklamě: Využití prvků hip hopu v reklamě

Art in Advertisement: Hip-Hop Elements used in Advertisement
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem umění v reklamě se zaměřením na prvky hip hopu a jejich využití v prostředí marketingové komunikace a skládá se ze dvou částí. První část je teoretická a na základě rešerše odborné literatury a dostupných zdrojů vyme-zuje nezbytné pojmy k dané problematice s orientací na využití prvků hip hopového umění v prostředí marketingové komunikace, což je nezbytný krok …více
Abstract:
This bachelor thesis is dealing with a topic of an art in advertisement and is focused on the elemnts of Hip-Hop art used in environment of marketing communcation. This thesis is divided by two parts. The first part is dealing with a theoretical basics. I tis clarifying important words and describing each of the Hip-Hop elements, which is needed to continue on to the next part. First part is closed …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PaedDr. Marcela Göttlichová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Čamek, Radomír. Umění v reklamě: Využití prvků hip hopu v reklamě. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace