Matěj Gause
Master's thesis
Marketing počítačové hry z pohledu youtubera
Computer game marketing from the view of youtuber
Abstract:
Cílem diplomové práce Marketing počítačové hry z pohledu youtubera je charakterizovat nejmodernější postupy při ovlivňování mas hráčů počítačové hry War Thunder prostřednictvím služby Youtube a sociální sítě Facebook. Jedná se o skutečný projekt, během jehož budování autor vytvořil obrovskou komunitu fanoušků hry War Thunder čítající více než 10 000 lidí na Youtube a skoro 4 500 lidí na Facebooku. …moreAbstract:
The goal of the dissertation Marketing of PC game from the view of Youtuber is to characterize the latest practices in influencing masses of players of War Thunder PC game through video service Youtube and social network Facebook. This is a real project during which author created a large community of fans around the game counting more than 10 000 people on Youtube and almost 4 500 people on Facebook …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 1. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/48769
Thesis defence
- Date of defence: 1. 2. 2016
- Supervisor: Jiří Sedláček
- Reader: Jiří Slaba
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/48769
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Porovnání ziskovosti pay-to-play modelů na českém a britském trhu počítačových her s hodnocením vlivu free-to-play modelů a pirátství
David Matušinec -
Nástroj pro převod příkazů pro počítačové hry
Branislav Bajužík -
Typologie zákazníků free-to-play her
Monika Vyhlídalová -
Počítačové hry pro osoby s těžkým postižením zraku jako prostředek trávení volného času
Stanislav BROŽ -
VÝTVARNÉ ŘEŠENÍ POČÍTAČOVÉ HRY BYLINKÁRI
Matej JURKÁČEK -
Placený obsah ve videohrách jako riziko pro žáky základních škol
Lukáš LEDVINA -
Schopnosť rozpoznávať emócie u hráčov MMo hier a jej súvislosť s hernou závislosťou
Kristína Mitterová -
Návrh řešení desktopové MMO hry
Lukáš Pohl