Marketing počítačové hry z pohledu youtubera – Matěj Gause
Matěj Gause
Diplomová práce
Marketing počítačové hry z pohledu youtubera
Computer game marketing from the view of youtuber
Anotace:
Cílem diplomové práce Marketing počítačové hry z pohledu youtubera je charakterizovat nejmodernější postupy při ovlivňování mas hráčů počítačové hry War Thunder prostřednictvím služby Youtube a sociální sítě Facebook. Jedná se o skutečný projekt, během jehož budování autor vytvořil obrovskou komunitu fanoušků hry War Thunder čítající více než 10 000 lidí na Youtube a skoro 4 500 lidí na Facebooku. …víceAbstract:
The goal of the dissertation Marketing of PC game from the view of Youtuber is to characterize the latest practices in influencing masses of players of War Thunder PC game through video service Youtube and social network Facebook. This is a real project during which author created a large community of fans around the game counting more than 10 000 people on Youtube and almost 4 500 people on Facebook …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 1. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/48769
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2016
- Vedoucí: Jiří Sedláček
- Oponent: Jiří Slaba
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/48769
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Porovnání ziskovosti pay-to-play modelů na českém a britském trhu počítačových her s hodnocením vlivu free-to-play modelů a pirátství
David Matušinec -
Nástroj pro převod příkazů pro počítačové hry
Branislav Bajužík -
Typologie zákazníků free-to-play her
Monika Vyhlídalová -
Počítačové hry pro osoby s těžkým postižením zraku jako prostředek trávení volného času
Stanislav BROŽ -
VÝTVARNÉ ŘEŠENÍ POČÍTAČOVÉ HRY BYLINKÁRI
Matej JURKÁČEK -
Placený obsah ve videohrách jako riziko pro žáky základních škol
Lukáš LEDVINA -
Schopnosť rozpoznávať emócie u hráčov MMo hier a jej súvislosť s hernou závislosťou
Kristína Mitterová -
Návrh řešení desktopové MMO hry
Lukáš Pohl