Renesance natáčení na filmovou surovinu – Ludvík Otevřel
Ludvík Otevřel
Bakalářská práce
Renesance natáčení na filmovou surovinu
Motion picture film renaissance
Anotace:
Tato práce si klade za cíl popsat aktuální trend návratu filmové suroviny, hledat jeho příčiny a přínosy pro vyjadřovací možnosti kameramana.Abstract:
This thesis aims to describe current trend of film stock resurgence, look for its cause and benefits for creative expression of filmmakers.Klíčová slova
rozhovory (text)Klíčová slova
filmová technikaKlíčová slova
práce kameramanaKlíčová slova
kameramaniKlíčová slova
filmové materiály
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 8. 2019
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/13579
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 9. 2019
- Vedoucí: Tomáš SYSEL
- Oponent: Kristian HYNEK KRÄMER
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 19. 1. 2020 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Kamera
Práce na příbuzné téma
-
Vzdělávání amatérských filmařů v Československu za normalizace: Typologie studijních materiálů pro filmové amatéry
Lucie Říhová -
Dramaturgie a filmový scénář z perspektivy práce kameramana
Lubomír Ballek -
Úloha kameramana v moderním loutkovém animovaném filmu
Ondřej Nedvěd -
Optická "nedokonalost" jako výrazový prostředek kameramana
Mikuláš Hrdlička -
Role kameramana při vizuální adaptaci PC her a výhody Virtual Production v praxi
Norbert Pokorný -
Řemeslem kameramana ke slávě umělce obrazu
Lubomír Ballek -
Případová studie: Uplatnění filmového jazyka a role kameramana v počítačových hrách
Norbert Pokorný -
Spolupráce režiséra, kameramana a zvukaře při vzniku situačního dokumentu
Matouš Bičák