Analýza marketingových komunikací běžeckého seriálu Run Czech – Eliška Součková
Eliška Součková
Diplomová práce
Analýza marketingových komunikací běžeckého seriálu Run Czech
Analysis of marketing communications of the running circuit RunCzech
Anotace:
Diplomová práce pojednává o komerčních komunikacích a jejich současných trendech ve spojitosti s odvětvím sportu. Teoretická část je věnována popisu jednotlivých forem komerčních komunikací a volně navazuje nastínění běžeckého fenoménu v České republice. Praktická část zpracovává marketingové komunikace běžeckého seriálu RunCzech včetně analýzy nabízené služby, konkurence a cílových skupin. Praktickým …víceAbstract:
The Master's thesis deals with the commercial communications and their contemporary trends with emphasis on the sport branch. Theoretical part focuses on particular forms of commercial communications and then the running phenomena in Czech Republic is described. Practical part characterizes the marketing communications of the running circuit RunCzech, the analysis of supplied services, competition …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 1. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/39361
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 1. 2014
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Jiří Mikeš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/39361
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace Komerční banky a.s.
Lea Nechvílová -
Specifika komerční komunikace k cílové skupině senioři
Zuzana Menšíková -
Product placement jako nová forma komerční komunikace
Michaela Brožová -
Product placement jako nová forma komerční komunikace
Richard Unruh -
Specifika komerční komunikace k cílové skupině senioři
Patrik Fingr -
Produkt placement jako nová forma komerční komunikace
Štěpán Kadlec -
Počátky řemeslné výroby v Čechách a počátky komerční komunikace
Irena Jochmanová -
Specifika komerční komunikace k cílové skupině děti
Pavla Vyskočilová