Corporate Identity jako prostředek pro dosažení Corporate Image – Ondřej Kopřiva
Ondřej Kopřiva
Master's thesis
Corporate Identity jako prostředek pro dosažení Corporate Image
Corporate Identity as a means to achieve Corporate Image
Abstract:
Pojem corporate image se čím dál více stává součástí manažerského rozhodování, marketingových a komunikačních plánů. Vytváření pozitivní image značky, firmy, konkrétního produktu je v době velké konkurence a nasycenosti trhu základním předpokladem úspěchu a zachování dlouhodobé firemní prosperity.Práce se zabývá vymezením základní teorie vztahující se k pojmům corporate identity a corporate image. …moreAbstract:
The concept of corporate image is increasingly becoming a part of managerial decision making, marketing and communication plans. Creating a positive brand image, company specific product in a time of great competition and market saturation essential for success and maintaining long-term business prosperity.In the first part, this work deals with the basic theories related to the concepts of corporate …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 4. 2011
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Simona Pejsarová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOPŘIVA, Ondřej. \textit{Corporate Identity jako prostředek pro dosažení Corporate Image}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2011. Available from: https://theses.cz/id/pts8vy/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Czech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme:
null
Theses on a related topic
-
Magnitude of corporate communication with media
Hazal Yildiz -
Magnitude of corporate communication with media
Yury Kositsyn -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Corporate Identity und interne Betriebskommunikation. Eine Analyse am Beispiel von Ideal Automotive, s.r.o.
Matěj Klinka -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc -
Vývoj Corporate Designu ve společnosti Baťa
Monika Masojídková -
Corporate identity jako nástroj efektivního PR vybraného subjektu
Martina Vítů -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights