Bc. Ludmila Crhová

Bachelor's thesis

Sociální marketing a jeho efektivnost při řešení sociálních problémů

Social marketing and its effectiveness in solving social problems
Abstract:
Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí – teoretické a praktické. Zabývá se efektivností sociálního marketingu při řešení sociálních problémů. V teoretické části jsou charakterizovány základní pojmy marketingu a porovnání komerčního a sociálního marketingu, větší prostor je věnovaný výkladu pojmu sociálního problému a společenské odpovědnosti podniku. Následující kapitola se věnuje problematice …more
Abstract:
The bachelor thesis is divided into two parts - theoretical and practical. It deals with the effectiveness of social marketing in solving social problems. The theoretical part characterizes the basic concepts of marketing and contains comparison of commercial and social marketing. In the process more attention is paid to the interpretation of social problem and social responsibility of the company …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2018
  • Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Reader: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní