Vedení lidí v síťovém marketingu – Zuzana HLADÍKOVÁ
Zuzana HLADÍKOVÁ
Master's thesis
Vedení lidí v síťovém marketingu
Leadership in network marketing
Anotácia:
Práce je zaměřena na mladý a úspěšný obor, který není v České republice zcela známý. Cílem práce je analýza specifických metod a prvků vedení lidí v síťovém marketingu. Toto téma jsem rozdělila na několik aspektů vedení lidí ? na získávání lidí do síťového marketingu, komunikaci, motivaci a školení v síťovém marketingu. Dále jsem zahrnula do práce také téma úskalí ve vedení lidí v síťovém marketingu …viacAbstract:
The focus of this thesis is on young and successful field which is not so common in the Czech republic. The objektive of the thesis is an analysis of specific methods and features of leadership in network marketing. This topic is divided into several aspects of leadership ? getting and training people in network marketing, communication skills and motivation. Also topics about the pitfalls of leadership …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2010
- Vedúci: Mgr. Pavel Zelinka
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HLADÍKOVÁ, Zuzana. Vedení lidí v síťovém marketingu. Ústí nad Labem, 2010. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 03. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.