Zuzana HLADÍKOVÁ

Master's thesis

Vedení lidí v síťovém marketingu

Leadership in network marketing
Anotácia:
Práce je zaměřena na mladý a úspěšný obor, který není v České republice zcela známý. Cílem práce je analýza specifických metod a prvků vedení lidí v síťovém marketingu. Toto téma jsem rozdělila na několik aspektů vedení lidí ? na získávání lidí do síťového marketingu, komunikaci, motivaci a školení v síťovém marketingu. Dále jsem zahrnula do práce také téma úskalí ve vedení lidí v síťovém marketingu …viac
Abstract:
The focus of this thesis is on young and successful field which is not so common in the Czech republic. The objektive of the thesis is an analysis of specific methods and features of leadership in network marketing. This topic is divided into several aspects of leadership ? getting and training people in network marketing, communication skills and motivation. Also topics about the pitfalls of leadership …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2010
  • Vedúci: Mgr. Pavel Zelinka

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HLADÍKOVÁ, Zuzana. Vedení lidí v síťovém marketingu. Ústí nad Labem, 2010. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 03. 2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.