Ing. Aleš Krištofy

Bakalářská práce

Regulace reklamy

Regulation of advertising
Anotace:
V teoretické části popisuji, co je reklama, uvádím její stručnou historii a dále formy jednotlivých typů medií. Pojednávám o veřejnoprávní a soukromoprávní regulaci reklamy a autoregulaci. Dále se zabývám zákonem č.40/1995Sb. o regulaci reklamy. Analyzuji jednotlivé právní případy ve vztahu k právní úpravě regulace reklamy. V praktické části popisuji dva případy soudního rozhodnutí a dva mimosoudního …více
Abstract:
In the theoretical part describes what is advertising, I present a brief history of its forms and different types of media. I deal with public and private regulation of advertising and self-regulation. I'm also deal with law č.40/1995Sb. the regulation of advertising. Analyzing the various legal cases in relation to legislation regulating advertising. In the practical part describes two cases of judicial …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2012
  • Vedoucí: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
  • Oponent: JUDr. Stanislav Sviták, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní