Řízení procesů výrobkových inovací – Bc. Jana Kaprálová
Bc. Jana Kaprálová
Diplomová práce
Řízení procesů výrobkových inovací
Process management of product innovation
Anotace:
Diplomová práce Řízení procesů výrobkových inovací se zabývá analýzou a popisem inovačních aktivit zkoumaného podniku včetně analýzy jejich dopadů na jeho konkurenční schopnost. Obsahem teoretické části jsou definice hlavních pojmů, jimiž jsou inovace, konkurenceschopnost ve vztahu k inovacím, inovující podnik, hodnota pro zákazníka a užitková hodnota. V další části práce jsou vymezeny zdroje inovačních …víceAbstract:
The diploma thesis Process Management of product innovation focuses on the analysis and description of the investigated undertaking innovative activities, including an analysis of their impact on its competitiveness. In the theoretical part are definitions of key concepts, which are innovation, competitiveness in relation to innovation, innovative company, customer value and utility value. The next …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 12. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/n9595/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2017
- Vedoucí: Ing. Viliam Záthurecký, MBA
- Oponent: Ing. Hana Demelová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnota pro zákazníka ve vybraném podniku
Lenka Drahotová -
Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka
Ladislava BEZDĚKOVÁ -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Viktorie Vacková -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Vasilii Zakharov -
Hodnota pro zákazníka
Miroslav Maláč -
Hodnota pro zákazníka
Jana Počtová -
Hodnota pro zákazníka
Zuzana Ryšavá -
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
Sarah Schneiderová