Bc. Jana Kaprálová
Master's thesis
Řízení procesů výrobkových inovací
Process management of product innovation
Abstract:
Diplomová práce Řízení procesů výrobkových inovací se zabývá analýzou a popisem inovačních aktivit zkoumaného podniku včetně analýzy jejich dopadů na jeho konkurenční schopnost. Obsahem teoretické části jsou definice hlavních pojmů, jimiž jsou inovace, konkurenceschopnost ve vztahu k inovacím, inovující podnik, hodnota pro zákazníka a užitková hodnota. V další části práce jsou vymezeny zdroje inovačních …moreAbstract:
The diploma thesis Process Management of product innovation focuses on the analysis and description of the investigated undertaking innovative activities, including an analysis of their impact on its competitiveness. In the theoretical part are definitions of key concepts, which are innovation, competitiveness in relation to innovation, innovative company, customer value and utility value. The next …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 12. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/n9595/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 2. 2017
- Supervisor: Ing. Viliam Záthurecký, MBA
- Reader: Ing. Hana Demelová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Hodnota pro zákazníka ve vybraném podniku
Lenka Drahotová -
Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka
Ladislava BEZDĚKOVÁ -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Viktorie Vacková -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Vasilii Zakharov -
Hodnota pro zákazníka
Miroslav Maláč -
Hodnota pro zákazníka
Jana Počtová -
Hodnota pro zákazníka
Zuzana Ryšavá -
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
Sarah Schneiderová