Nuda ve filmu na konkrétním příkladu snímku Untitled – Tereza Bernátková
Tereza Bernátková
Bakalářská práce
Nuda ve filmu na konkrétním příkladu snímku Untitled
Boredom in the film Untitled
Anotace:
Práce se snaží za pomoci literatury z oblasti psychologie, vizuální antropologie a senzorické etnografie tematizovat nudu ve filmu, zejména prozkoumat její kritický potenciál. Klíčová je úvaha nad tím, co se děje ve filmu, když se zdánlivě nic neděje. Jako konkrétní příklad, na kterém desémantizaci promýšlím je tvorba Stephanie Sprayové, filmařky a antropoložky spjaté s prostředím Sensory Etnography …víceAbstract:
Based on a literature in the fields of psychology, visual anthropology and sensory ethnography the thesis examines boredom in film, especially the critical potential the boredom has. The key is the question, what happens in film if seemingly nothing is going on. Boredom in film is studied specifically on the example of Stephanie Spray's fims, anthropologist and filmmaker associated with Sensory Ethrnography …víceKlíčová slova
dokumentární filmKlíčová slova
psychologieKlíčová slova
analýzy filmových dělKlíčová slova
antropologieKlíčová slova
emoceKlíčová slova
etnografie
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 9. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/9629
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2016
- Vedoucí: Jaroslav Kratochvíl
- Oponent: Karel VACHEK
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 10. 2. 2017 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Dokumentární tvorba
Práce na příbuzné téma
-
Eticismus Beryse Gauta a analýzy vybraných děl sovětské kinematografie
Ivo Antonov -
Názvy filmových děl v ruštině a češtině (strukturně-sémantická a sociolingvistická analýza)
Ilona Šikulová -
Názvy filmových děl v ruštině a češtině(strukturně-sémantická a sociolingvistická analýza)
Ilona Šikulová -
Sémiotická analýza vybraných děl z žánru fashion film
Anežka Horová -
1. Teoretická část: Pozorovatelský realismus v díle Cristiana Mungia - analýza filmového stylu. 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 20 min., režie.
Jan Kolář -
Pronikání nezávislé hudební scény do soundtracků audiovizuálních děl a jeho ekonomické implikace
David Čajčík -
Nespolehlivý vypravěč ve filmových adaptacích novely Henryho Jamese Utažení šroubu
Sára Zeithammerová -
Malé ženy ve filmových adaptacích
Barbora Veselá