Jana KLINGOVÁ ROBEŠOVÁ

Bakalářská práce

Postavení IT produktů značky dané společnosti na trhu ČR

The brand position of IT products of the company on the Czech market
Anotace:
Práce je zaměřena na stanovení pozice značky konkrétního produktu na B2B trhu. Jejím cílem je zmapovat postavení značky v rámci konkurence na trhu B2B v oblasti distribučních článků.Zaměřuje se na vnímání hodnoty značky, na loajalitu a spokojenost zákazníků z pohledu prodejců distribučních článků, kteří se významně podílejí na utváření image značky na trhu.V praktické části je obsažena analýza prostředí …více
Abstract:
This work is focused on analysis of a brand position on the B2B market. The main aim of this work is to find a brand position in comparison with competitors on the B2B market in the level of distribution members. It is also focused on a perception of the value of the brand, customer loyalty and satisfaction from the view of the distribution firms´ sales teams which help to build the brand on the market …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor: 18690

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2011
  • Vedoucí: Ing. Martina Juříková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KLINGOVÁ ROBEŠOVÁ, Jana. Postavení IT produktů značky dané společnosti na trhu ČR. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace