Postavení IT produktů značky dané společnosti na trhu ČR – Jana KLINGOVÁ ROBEŠOVÁ
Jana KLINGOVÁ ROBEŠOVÁ
Bakalářská práce
Postavení IT produktů značky dané společnosti na trhu ČR
The brand position of IT products of the company on the Czech market
Anotace:
Práce je zaměřena na stanovení pozice značky konkrétního produktu na B2B trhu. Jejím cílem je zmapovat postavení značky v rámci konkurence na trhu B2B v oblasti distribučních článků.Zaměřuje se na vnímání hodnoty značky, na loajalitu a spokojenost zákazníků z pohledu prodejců distribučních článků, kteří se významně podílejí na utváření image značky na trhu.V praktické části je obsažena analýza prostředí …víceAbstract:
This work is focused on analysis of a brand position on the B2B market. The main aim of this work is to find a brand position in comparison with competitors on the B2B market in the level of distribution members. It is also focused on a perception of the value of the brand, customer loyalty and satisfaction from the view of the distribution firms´ sales teams which help to build the brand on the market …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor:
18690
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2011
- Vedoucí: Ing. Martina Juříková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KLINGOVÁ ROBEŠOVÁ, Jana. Postavení IT produktů značky dané společnosti na trhu ČR. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníka studia Oriflame
Marcela Macounová -
Vliv logistiky internetového obchodu na spokojenost zákazníků
Daniel Černý -
Podpora prodeje a její metody a techniky
Petra Sinkulová -
ŠkodaAuto-prodejní analýza, podpora prodeje a filozofie Human Touch
Ivo KEILWERTH -
Vliv vstupních informací na zákazníkem vnímanou hodnotu produktu (Customer perceived value)
Eva Dvořáková -
Detection of Issues in Drivers of Customer Perceived Value in the Software Business
Martin Michalik -
Application of Customer Lifetime Value Model in Marketing Management of E-commerce
Pavel Jašek -
Customer perceived value in a selected international company
Kryštof Stemberk