Bc. Filip Mráz

Bakalářská práce

Nové trendy marketingu vzdělávacích institucích

New Trends in marketing of educational Institutions
Anotace:
Cílem této práce je provést marketingový průzkum a jeho prostřednictvím zjistit, jak působí marketingová komunikace Vysoké školy finanční a správní na veřejnost a současně ho porovnat s výsledky dotazníků zaměřujícího se na studenty vybrané školy. Zvolený cíl jsem řešil pomocí průzkumu veřejnosti, která nezná školu z pohledu studenta, tak i pomocí výsledků dotazníků zaměřeného na studenty Vysoké školy …více
Abstract:
The aim of this work is to conduct marketing research and to find out how the marketing communication of University financial and administrative works in public and at the same time to compare the results of questionnaires focusing at students of this school. According to based on the results of marketing research we are recommend possible marketing activities to improve. I have solved the chosen target …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2017
  • Vedoucí: Ing. Veronika Machowská, MBA
  • Oponent: PhDr. Jaroslav Jančík

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace