Statistická analýza faktorů ovlivňujících preference ve spotřebě nealkoholických nápojů – Martin Jakeš
Martin Jakeš
Bachelor's thesis
Statistická analýza faktorů ovlivňujících preference ve spotřebě nealkoholických nápojů
Statistical analysis of factors influencing non-alcoholic beverages consumption preferences
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tématem Statistická analýza faktorů ovlivňujících preference ve spotřebě nealkoholických nápojů. V teoretické části bakalářské práce je definovaný marketingový výzkum, jeho vznik a jsou popsány jednotlivé druhy, typy, směry a formy marketingového výzkumu. V teoretické části jsou dále popsány jednotlivé techniky marketingového výzkumu se zvláštním zřetelem na dotazníkové šetření …moreAbstract:
The bachelor thesis is concerned with statistical analysis of factors influencing preferences in the consumption of soft drinks. In the theoretical part of this work is defined a marketing research, its origin and describes the different kinds, types, directions and forms of marketing research. In the theoretical part are also described various marketing research techniques with special emphasis on …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2011
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Tomáš Hlavsa, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JAKEŠ, Martin. \textit{Statistická analýza faktorů ovlivňujících preference ve spotřebě nealkoholických nápojů}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2011. Available from: https://theses.cz/id/puph7w/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Czech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
null
Theses on a related topic
-
Výzkum spotřebitelských preferencí na trhu energetických nápojů se sníženým obsahem cukru v ČR
Alexandra Bakuncová -
Marketingový plán pro zvýšení konkurenceschopnosti vybrané firmy
Jan Záruba -
Marketingový mix vybraných produktů pivovaru Staropramen
Eliška Vrbická -
Marketing cereálního nápoje Caro
Anna Pokorná -
Smyslový marketing a jeho vliv na české spotřebitele v závislosti na pohlaví
David Srb -
HR marketing v odvětví strojírenství a stavitelství
Patrik Dohnal -
Ekonomické faktory trhu ropy/Economic Factors of the Oil Market
Dominik Lalák
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights