Valentýna Zamastilová

Bachelor's thesis

Marketingové aktivity značky IVECO a jejich dopad na počet prodaných vozidel na českém trhu

Marketing activities of IVECO brand and their impact on the number of vehicles sold on the Czech market
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je zmapování marketingových aktivit značky IVECO v letech 2016 a 2017, jejímiž produkty jsou silniční a terénní vozidla lehké, střední a těžké třídy. Dále následně zjistit jejich souvislost s počtem prodaných vozidel značky na českém trhu v mapovaných letech. První část je věnována úvodu do marketingu, marketingovému mixu a teoretickému základu o B2B segmentu a marketingových …more
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is mapping of the marketing activities of IVECO brand in the years 2016 and 2017, whose products include on road and off road vehicles of light, medium and heavy range. Further on to identify their relation to a number of vehicles sold on the Czech market in the relevant period of years. The first part is dedicated to introduction to marketing, marketing mix and theoretical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 9. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 5. 2018
  • Supervisor: Markéta Procházková
  • Reader: Vratislav Kříž

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73635

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management