Marketingové aktivity značky IVECO a jejich dopad na počet prodaných vozidel na českém trhu – Valentýna Zamastilová
Valentýna Zamastilová
Bachelor's thesis
Marketingové aktivity značky IVECO a jejich dopad na počet prodaných vozidel na českém trhu
Marketing activities of IVECO brand and their impact on the number of vehicles sold on the Czech market
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je zmapování marketingových aktivit značky IVECO v letech 2016 a 2017, jejímiž produkty jsou silniční a terénní vozidla lehké, střední a těžké třídy. Dále následně zjistit jejich souvislost s počtem prodaných vozidel značky na českém trhu v mapovaných letech. První část je věnována úvodu do marketingu, marketingovému mixu a teoretickému základu o B2B segmentu a marketingových …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is mapping of the marketing activities of IVECO brand in the years 2016 and 2017, whose products include on road and off road vehicles of light, medium and heavy range. Further on to identify their relation to a number of vehicles sold on the Czech market in the relevant period of years. The first part is dedicated to introduction to marketing, marketing mix and theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 9. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73635
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2018
- Supervisor: Markéta Procházková
- Reader: Vratislav Kříž
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZAMASTILOVÁ, Valentýna. \textit{Marketingové aktivity značky IVECO a~jejich dopad na počet prodaných vozidel na českém trhu}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2017. Available from: https://theses.cz/id/pus2xs/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73635
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketingové aktivity v segmentu B2B
Veronika Ničová -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketing zdravého životního stylu se zaměřením na marketingové aktivity v oblasti zdravé výživy a sportu
Ivana Měkotová -
Marketingové aktivity vybraných konkurenčních podniků
Marečková Marečková -
Vliv pandemie COVID-19 na marketingové aktivity vybrané firmy
Petr Barot -
Marketingové aktivity v segmentu B2B
Veronika Ničová -
Prodej náhradních dílů společnosti Iveco Czech Republic na trhu ČR
Iva Hovadová