Návrhy racionalizace nákupu ve společnosti KRÁLOVOPOLSKÁ, a.s. – Bc. Jaroslav Řeháček
Bc. Jaroslav Řeháček
Diplomová práce
Návrhy racionalizace nákupu ve společnosti KRÁLOVOPOLSKÁ, a.s.
The proposal to rationalize the purchase in company KRÁLOVOPOLSKÁ, a.s.
Anotace:
Cílem práce „Návrhy racionalizace nákupu ve společnosti KRÁLOVOPOLSKÁ, a.s.“ je navrhnout taková opatření, která povedou k racionalizaci nákupu ve společnosti. Podkladem pro navrhovaná opatření byla analýza současného stavu ve společnosti a v práci oddělení nákupu. Vlastní návrhy jsou formulovány v samostatné kapitole číslo tři a společně s doporučením pro management na praktickou realizaci shrnuty …víceAbstract:
The aim of the work „The proposal to rationalize the purchase in company KRÁLOVOPOLSKÁ, a.s." is to propose measures that will lead to rationalization of purchase in the company. The basis for the proposed measures was to analyze of current situation in the company and the work of the purchasing department. Custom designs are formulated in a separate chapter, number three, and together with recommendations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/jn4hp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2012
- Vedoucí: Ing. Karel Čípek, CSc.
- Oponent: prof. Ing. Miloš Konečný, DrSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnota pro zákazníka ve vybraném podniku
Lenka Drahotová -
Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka
Ladislava BEZDĚKOVÁ -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Viktorie Vacková -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Vasilii Zakharov -
Hodnota pro zákazníka
Miroslav Maláč -
Hodnota pro zákazníka
Jana Počtová -
Hodnota pro zákazníka
Zuzana Ryšavá -
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
Sarah Schneiderová