Ing. Dana Bendlová, DiS.

Diplomová práce

Marketingová strategie - zavedení nového výrobku na trh

Marketing strategy - introduction of new product to the market
Anotace:
Ve své diplomové práci představuji marketingovou strategii jako hybnou páku celé oblasti marketingového plánování. Snažím se o podrobný rozbor všech částí, které by měla marketingová strategie obsáhnout. Důraz kladu na analýzu vnějšího a vnitřního prostředí, segmentaci trhu a zvolení vhodného marketingového a komunikačního mixu pro vybraný cílový trh se zaměřením na oblast farmaceutického průmyslu …více
Abstract:
In my thesis I present a marketing strategy as motive power of a whole area of marketing planning. I tried to prepare a particular analysis of all parts concerning the marketing strategy. The emphasis is placed on external and internal environmental analysis, market segmentation, choosing a convenient marketing and communication mix for the target market with a focus on the pharmaceutical industry …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2008
  • Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Oponent: doc. Ing. František Nahodil, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance