Marketingová strategie - zavedení nového výrobku na trh – Ing. Dana Bendlová, DiS.
Ing. Dana Bendlová, DiS.
Diplomová práce
Marketingová strategie - zavedení nového výrobku na trh
Marketing strategy - introduction of new product to the market
Anotace:
Ve své diplomové práci představuji marketingovou strategii jako hybnou páku celé oblasti marketingového plánování. Snažím se o podrobný rozbor všech částí, které by měla marketingová strategie obsáhnout. Důraz kladu na analýzu vnějšího a vnitřního prostředí, segmentaci trhu a zvolení vhodného marketingového a komunikačního mixu pro vybraný cílový trh se zaměřením na oblast farmaceutického průmyslu …víceAbstract:
In my thesis I present a marketing strategy as motive power of a whole area of marketing planning. I tried to prepare a particular analysis of all parts concerning the marketing strategy. The emphasis is placed on external and internal environmental analysis, market segmentation, choosing a convenient marketing and communication mix for the target market with a focus on the pharmaceutical industry …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mdnw0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2008
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: doc. Ing. František Nahodil, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Strategické a marketingové plánování ve stavebním podniku
Kryštof Mór -
Strategické marketingové plánování firmy
Lucie Foglová -
Strategické marketingové plánování
Petra Borovičková -
Strategické marketingové plánování
Veronika Poláková -
Strategické marketingové plánování
Tereza Kalinová -
Strategické marketingové plánování
Edita Urbanová -
Strategické marketingové plánování
Vendula Šteflová -
Strategické marketingové plánování
Lucie Němcová