Výuka pomocí CLIL metody v hodině zeměpisu – Bc. Tuyet Nhung NGUYEN
Bc. Tuyet Nhung NGUYEN
Diplomová práce
Výuka pomocí CLIL metody v hodině zeměpisu
-
Teaching through the CLIL method in a geography lesson
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tvorbou a následným ověřením výukové jednotky s použitím CLIL metody na téma Cestovní ruch a Instagram. Ověření proběhlo na vybrané ZŠ během synchronní distanční výuky. Výuková jednotka s CLILem přispěla k rozvoji a osvojení si nových znalostí z obou aplikovaných předmětů. Podle žákovského dotazníku byla CLIL výuka hodnocena pozitivně, přesto neplatí, že úspěšnější žáci hodnotili …víceAbstract:
The diploma thesis occupies with design and subsequent verification of a teaching unit using the CLIL method on the topic of Tourism and Instagram. The verification took place at a selected primary school during synchronous distance learning. The teaching unit with CLIL contributed to the development and acquisition of new knowledge from both applied subjects. According to the student questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Klára Vočadlová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NGUYEN, Tuyet Nhung. Výuka pomocí CLIL metody v hodině zeměpisu. Plzeň, 2021. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / NJ-Ge
Práce na příbuzné téma
-
Upevňování a rozvoj environmentálních kompetencí dětí předškolního věku: tvorba a ověření účinnosti programu "Cesta za Divokými koňmi"
Michaela Voňková -
Představy žáků základní školy spojené s obsahem učiva o virech a způsobech přenosu virové infekce vyjádřené prostřednictvím slovního popisu a nákresem
Eva ZÍKOVÁ -
Kurzy osobnostního růstu a jejich vliv na sebereflexi a sebehodnocení u studentů
Lenka Češková -
Porozumění konceptu vrstevnice při výuce ve třídě a při terénní výuce: kvaziexperiment
Anežka Plevová -
Projektová výuka a vztah dětí k domovu, k místu, kde žijí
Hana Cupáková -
Terénna výuka zemepisu v NPR Manínska Tiesňava
Lucia Priedhorská -
E-learningová aplikácia pre podporu výuky zemepisu pre základnú školu v Nitrianskych Sučanoch
Elena Fodorová -
Vojenské újezdy jako téma ve výuce zeměpisu na základní škole
Vít Malovec