E-mail marketing internetového obchodu a jeho použití v praxi – Kristina Duláková
Kristina Duláková
Bakalářská práce
E-mail marketing internetového obchodu a jeho použití v praxi
E-mail marketing of online business and its use in practice
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku tvorby e-mail marketingové kampaně pro internetový obchod iMUCHA. Cílem práce je navrhnout optimální formu e-mailingové kampaně. Teoretická část obecně popisuje online marketing se zaměřením na online přímý marketing. Dále se v této části nachází představení e-mailingu jako jednoho z nástrojů online přímého marketingu a postup při tvorbě mailingové …víceAbstract:
This bachelor’s thesis focuses on the issue of creating an e-mail marketing campaign for the online store iMUCHA. The aim of the thesis is to design the optimal form of e-mailing campaign. The theoretical part describes online marketing in general with a focus on online direct marketing. Furthermore, this part presents e-mailing as one of the tools of online direct marketing and the procedure for creating …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Stanislav Vasko
- Oponent: Libor Pavera, prof. PhDr.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Online marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing ve vybraném oboru
Markéta Novotná -
Online marketing ve vybrané společnosti
Petra VRTALOVÁ -
Online Marketing for a New Opening Web Store
Jafar Jafarov -
Vplyv online marketingu na osoby rôznych vekových kategórií
Mária Kováčiková -
Online marketingová kampaň e-shopu www.titkakhodinky.cz
Venglář Venglář -
Analýza marketingu společnosti Footshop se zaměřením na online marketing
Tereza Kučerová -
Optimalizace automatizovaných kampaní pro efektivní e-mail marketing
Patrik Votoček -
E-mail marketing a jeho využití v praxi
Marcel Zábojník
Název
Vložil
Vloženo
Práva