On-line komunikace v marketingu cestovního ruchu ČR ve vztahu k zahraničí – Gabriela Doláková
Gabriela Doláková
Master's thesis
On-line komunikace v marketingu cestovního ruchu ČR ve vztahu k zahraničí
On-line communication of Czech Republic as a tourist destination on foreing markets
Abstract:
Práce hodnotí současný stav využití nástrojů on-line komunikace v propagaci České republiky jako turistické destinace agenturou CzechTourism na zahraničních trzích, a to zejména v rámci aktuálního projektu Upevnění postavení ČR a její konkurenceschopnosti na evropském trhu CR. Východiskem je podrobnější studie nástrojů on-line marketingové komunikace, které v současnosti nabízí internetové prostředí …moreAbstract:
This thesis analyzes the level of utilization of on-line communication mix in marketing of Czech Republic as a tourist destination at foreign markets executed by CzechTourism, particularly concerning the current project Confirmation of the status and competitive advantage of Czech Republic at the European tourism market. Resources for the main analysis are a detailed study of on-line communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 3. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/24252
Thesis defence
- Date of defence: 19. 1. 2011
- Supervisor: Martin Vaško
- Reader: Jana Valentová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/24252
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Role of Destination Management in Contemporary Tourism Industry
Ria Bridová -
Destinační marketing Východní Moravy
Nikola Slováková