Koncept Otevřené univerzity: realizace ve vybraných zemích EU – Bc. Adriana Hloušková
Bc. Adriana Hloušková
Diplomová práce
Koncept Otevřené univerzity: realizace ve vybraných zemích EU
The Open University Concept: Realization in Selected EU Countries
Anotace:
V dnešní rychle se měnící společnosti je důležité umět se změnám přizpůsobovat. K tomu je zapotřebí neustále obnovovat své dosavadní znalosti a dovednosti, resp. neustále se vzdělávat. Tento trend podporuje koncept celoživotního učení zdůrazňující potřebnost učit se během celého života pro dosažení zaměstnatelnosti, i osobního rozvoje. V naplňování potřeby celoživotního učení pak hraje významnou roli …víceAbstract:
In contemporary rapidly changing society, it is important to be able to adapt to changes. This requires constantly renew existing knowledge and skills, respectively constantly to educate. This trend supports the concept of lifelong learning, emphasizing the need to learn throughout life to achieve employability and personal development. An important role in fulfilling the need for lifelong learning …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nm8fi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2016
- Vedoucí: prof. PhDr. Milada Rabušicová, Dr.
- Oponent: doc. Mgr. Petr Novotný, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Andragogika
Práce na příbuzné téma
-
Distanční vzdělávání žáků s mentálním postižením
Eliška SOMMEROVÁ -
Potenciál distančního vzdělávání na 1. stupni základní školy
Kateřina Koumarová -
Teaching CLIL in Distance Learning Conditions in Czech Secondary Schools
Steve Chalk -
Celostní vzdělávání sociálních pedagogů na terciární úrovni
Michal Pařízek -
Podpora studentů s poruchou autistického spektra v terciárním vzdělávání
Hedvika Ráčková -
Na přesnosti záleží: zkoumání přesnosti žákovského jazyka u pokročilých studentů angličtiny v českém terciárním vzdělávání
Simona Kalová -
Efektivnost veřejných výdajů na terciární vzdělávání
Roman Hřebík -
Mezinárodní mobilita a terciární vzdělávání v EU – implikace pro Českou republiku
Eva Grebe