Bc. David Sobotka

Diplomová práce

Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru farmacie

Sales promotion as a tool of integrated marketing communication in a selected company of the pharmacy sector
Anotace:
Ve své diplomové práci jsem se zaměřil na farmaceutický sektor, specificky na produkt spadající do kategorie volně prodejných léčiv a jeho podporu prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace. Teoretická část představuje možnosti zkoumané problematiky z pohledu dostupných zdrojů a odborné literatury. Jsou zde vysvětleny pojmy jako marketingový mix, integrovaná marketingová komunikace, podpora …více
Abstract:
My thesis focuses on the pharmaceutical sector, in particular on a product belonging to the category of over-the-counter drugs and its sales promotion as a tool of integrated marketing communication. The theoretical part presents the possibilities of the examined issues from the point of view of available sources and professional literature. It explains concepts such as the marketing mix, integrated …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 10. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 11. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: Ing. Miloslav Šašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní