Využití podpory prodeje k udržení pozice zvolené firmy na trhu – Bc. Zuzana Dóková
Bc. Zuzana Dóková
Bachelor's thesis
Využití podpory prodeje k udržení pozice zvolené firmy na trhu
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na podporu prodeje pivovaru Velkopopovický Kozel. První část je soustředěna na teoretické rozebrání tohoto tématu. Začíná marketingovou komunikací a jejím následným rozdělením na jednotlivé nástroje. V aplikační části je představení společnosti, její historie a produkty. Dále je věnován prostor rozebrání podpory prodeje Velkopopovického Kozla. V následující části bylo provedeno …viacAbstract:
This bachelor thesis is focused on sales promotion of a well-known brewery Velkopopovický Kozel. The main aim of this thesis deals with advertising and sales promotion of this brewery. The thesis is divided into two parts. The first part is focused on basic knowledge and theoretical information of the topic. It starts with marketing communication and its tools.The second part is dedicated to the introduction …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/hx74s/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2010
- Vedúci: Ing. Lenka Hrubá
- Oponent: Ing. Anna Rybářová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Management
Práce na příbuzné téma
-
Influence of marketing and advertising on Food Industry
Anna Tsoy -
Cultural Differences in Advertising Between Scandinavian and Balkan Countries
Leevi Pohjosmäki -
Social advertising and its impact on consumer and citizenship behaviour
Veronika Shipilova -
Marketing Management and marketing planning
Kristina Zhitnova -
Marketing communication: Advertising and Promotional Strategy of Bottlers’ Nepal Limited
Aarjana Khadka -
Cultural Effects on Consumer Behavior and Marketing Mix for a Global Company – India and Czech Republic Comparison
Ashish Kumar -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová