Implementace vybrané grafické knihovny pro geolokační mobilní hru – Bc. Leon Vojtěch
Bc. Leon Vojtěch
Diplomová práce
Implementace vybrané grafické knihovny pro geolokační mobilní hru
Implementation of Particular Graphics Library into a Geolocation Mobile Game
Anotace:
Tato práce se zabývá implementací grafického frameworku pro mobilní hru, ve které hráči chodí po budově FIM a vykonávají akce, během kterých jsou získávány informace o okolních bezdrátových sítích. Výsledná aplikace umožňuje určit polohu hráče a zobrazit polohu ostatních aktivních hráčů. Vykonávané akce využívají framework pro rozšířenou realitu.Obsah této práce je rozdělen na několik částí. První …víceAbstract:
This thesis deals with implementation of graphical framework for mobile game, in which players walk around FIM building and perform actions during which information about surrounding wireless networks is gathered. The resulting application is able to determine the position of the player and display the position of other active players. The performed actions use the augmented reality framework.The content …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 8. 2019
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM6085
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2019
- Vedoucí: Ing. Pavel Kříž, Ph.D.
- Oponent: prof. RNDr. PhDr. Antonín Slabý, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 9. 2019 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuMagisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Sběr fingerprintů s využitím QR kódů a principů gamifikace
Lukáš Chvátal -
Interconnection of Unity Game Engine and Newgrounds Online Service
Tomáš Ježek -
Comparison of Networking Solutions for Unity Game Engine
Martin Šepeľa -
Desktopová hra v Unity s možností sdílení uživatelského obsahu
Jan KUNETKA -
3D hra v engine Unity 3D
Jan Krejčí -
Technologie pro síťové hry v herním engine Unity
Tomáš Pagáč -
Vývoj her pro mobilní zařízení s využitím herního prostředí Unity
Marek Orosz -
Výuková hra prepájajúca klasické ovládanie a blokové programovanie
Marek Ďurfina
Název
Vložil
Vloženo
Práva