Implementace vybrané grafické knihovny pro geolokační mobilní hru – Bc. Leon Vojtěch
Bc. Leon Vojtěch
Master's thesis
Implementace vybrané grafické knihovny pro geolokační mobilní hru
Implementation of Particular Graphics Library into a Geolocation Mobile Game
Abstract:
Tato práce se zabývá implementací grafického frameworku pro mobilní hru, ve které hráči chodí po budově FIM a vykonávají akce, během kterých jsou získávány informace o okolních bezdrátových sítích. Výsledná aplikace umožňuje určit polohu hráče a zobrazit polohu ostatních aktivních hráčů. Vykonávané akce využívají framework pro rozšířenou realitu.Obsah této práce je rozdělen na několik částí. První …moreAbstract:
This thesis deals with implementation of graphical framework for mobile game, in which players walk around FIM building and perform actions during which information about surrounding wireless networks is gathered. The resulting application is able to determine the position of the player and display the position of other active players. The performed actions use the augmented reality framework.The content …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 8. 2019
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eM6085
Thesis defence
- Date of defence: 12. 9. 2019
- Supervisor: Ing. Pavel Kříž, Ph.D.
- Reader: prof. RNDr. PhDr. Antonín Slabý, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VOJTĚCH, Leon. \textit{Implementace vybrané grafické knihovny pro geolokační mobilní hru}. Online. Master's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Informatics and Management. 2019. Available from: https://theses.cz/id/pvfdo3/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 16. 9. 2019 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementMaster programme / field:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Theses on a related topic
-
Sběr fingerprintů s využitím QR kódů a principů gamifikace
Lukáš Chvátal -
Interconnection of Unity Game Engine and Newgrounds Online Service
Tomáš Ježek -
Comparison of Networking Solutions for Unity Game Engine
Martin Šepeľa -
Desktopová hra v Unity s možností sdílení uživatelského obsahu
Jan KUNETKA -
3D hra v engine Unity 3D
Jan Krejčí -
Technologie pro síťové hry v herním engine Unity
Tomáš Pagáč -
Vývoj her pro mobilní zařízení s využitím herního prostředí Unity
Marek Orosz -
Výuková hra prepájajúca klasické ovládanie a blokové programovanie
Marek Ďurfina
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights