Bc. Eva Krušoftová

Bakalářská práce

Vizuální styl, design a propagace značky Orion do roku 1989

Visual Style, Design and Propagation of the Trademark Orion until 1989
Anotace:
Práce zkoumá vývoj designu a vizuálního stylu ambaláží, propagace a reklamy produktové značky Orion přibližně do roku 1989. Sleduje dlouholetou spolupráci první české továrny na „orientálské cukrovinky“ Orion, továrny na čokoládu a.s. založené Františkem Maršnerem (1857-1917) s výtvarníkem Zdeňkem Rykrem (1900-1940) a jeho vliv na celé portfolio firmy. Sleduje umělecké tendence jak během jeho působení …více
Abstract:
The thesis examines the evolution of design and visual style of wrappings, promotion and advertising products around Orion brand approximately until 1989. It monitors long-term cooperation of the first Czech factory "oriental sweets" Orion, the chocolate factory set by František Maršner (1857-1917) with the artist Zdeněk Rykr (1900-1940) and his influence on the entire portfolio of the company. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 9. 2009
  • Vedoucí: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Sdružená uměnovědná studia