Vizuální styl, design a propagace značky Orion do roku 1989 – Bc. Eva Krušoftová
Bc. Eva Krušoftová
Bachelor's thesis
Vizuální styl, design a propagace značky Orion do roku 1989
Visual Style, Design and Propagation of the Trademark Orion until 1989
Anotácia:
Práce zkoumá vývoj designu a vizuálního stylu ambaláží, propagace a reklamy produktové značky Orion přibližně do roku 1989. Sleduje dlouholetou spolupráci první české továrny na „orientálské cukrovinky“ Orion, továrny na čokoládu a.s. založené Františkem Maršnerem (1857-1917) s výtvarníkem Zdeňkem Rykrem (1900-1940) a jeho vliv na celé portfolio firmy. Sleduje umělecké tendence jak během jeho působení …viacAbstract:
The thesis examines the evolution of design and visual style of wrappings, promotion and advertising products around Orion brand approximately until 1989. It monitors long-term cooperation of the first Czech factory "oriental sweets" Orion, the chocolate factory set by František Maršner (1857-1917) with the artist Zdeněk Rykr (1900-1940) and his influence on the entire portfolio of the company. The …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/o4yay/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2009
- Vedúci: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
General Theory and History of Arts and Culture / Combined Art Studies
Práce na příbuzné téma
-
Vizuální styl a propagace hudebního klubu
Marek Fišr -
Vizuální styl a propagace hudebního festivalu Končiny
Alexandra Závracká -
Vizuální styl a propagace akce
Kseniia Borokhova -
Vizuální styl značky a její propagace v online prostředí
Šimon Kořán -
Vizuální styl a propagace produktu / služby / akce
Šimon Kořán -
Vizuální styl a propagace produktu / služby / akce
Martin Kyselica -
Vizuální styl a propagace produktu/značky
Jozef Potočan -
Vizuální řešení - styl propagace kulturní, sportovní, společenské akce, události, výročí, jubilea
Alina PIATROVA