Ing. Zdeněk Vojtěchovský

Bakalářská práce

Analýza zavádění nového produktu na trh

The New Product Launch Aspect
Anotace:
Předkládaná práce analyzuje způsoby komunikace společnosti Mix-Tee při zavádění nového produktu na trh. Teoretická část se zaměřuje na formy marketingové komunikace a faktory, které ji mohou ovlivnit. Dále jsou popsány možné způsoby vyhodnocení propagace. Praktická část analyzuje zavádění konkrétního produktu na trh. V té jsou vyhodnoceny jeho potenciální silné stránky, které by mohly být využity v …více
Abstract:
The presented paper analyses the ways of communication of Mix-Tee company when the new product is launched. The theoretical part is focused on the methods of marketing communication and the factors affecting this communication. This part further describes the ways of evaluation of communication campaign. The empirici part analyses launching of specific product. The potential strenghts of the product …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
  • Oponent: PhDr. Kamil Kotlík, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní