Analýza zavádění nového produktu na trh – Ing. Zdeněk Vojtěchovský
Ing. Zdeněk Vojtěchovský
Bakalářská práce
Analýza zavádění nového produktu na trh
The New Product Launch Aspect
Anotace:
Předkládaná práce analyzuje způsoby komunikace společnosti Mix-Tee při zavádění nového produktu na trh. Teoretická část se zaměřuje na formy marketingové komunikace a faktory, které ji mohou ovlivnit. Dále jsou popsány možné způsoby vyhodnocení propagace. Praktická část analyzuje zavádění konkrétního produktu na trh. V té jsou vyhodnoceny jeho potenciální silné stránky, které by mohly být využity v …víceAbstract:
The presented paper analyses the ways of communication of Mix-Tee company when the new product is launched. The theoretical part is focused on the methods of marketing communication and the factors affecting this communication. This part further describes the ways of evaluation of communication campaign. The empirici part analyses launching of specific product. The potential strenghts of the product …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/idusk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: PhDr. Kamil Kotlík, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Finanční plán vybraného podniku MUSCLE CAR RENTAL v závislosti na efektivnosti propagace služeb firmy na internetu
Jan Karlík -
Marketing a propagace hudebního festivalu BusFest 2012
Adam REK -
Efektivnost marketingových nástrojů vybraného představení Hudebního divadla v Karlíně
Hana Urbánková -
Propagace CR v Orlických horách a Podorlicku
Simona Zemanová -
The role of the capital market in the economic growth of Rwanda
Ishimwe Sambwe Nicole -
Same Old, Same Old in the App Economy: Predicting the Effects of Article 6c of the European Commission Proposal for a Digital Markets Act on the iOS App Ecosystem
Adrian Wolkersdorf -
The Dutch Electric Fan Heater Market: Mapping the Consumer Decision Making Process
Kirsten Daniëlle Vreede -
Effect of the Market Demand on the Firm's profit
Jahongir Kamarov