Bc. Lukáš Foltán

Bakalářská práce

Modifikace marketingové komunikace cílené na slovenské a české spotřebitele

Adjustment of the marketing communication according to Slovak and Czech consumers
Anotace:
Cieľom bakalárskej práce je identifikovať prípadné rozdiely v spotrebiteľskom chovaní slovenských a českých fajčiarov, spôsobené vplyvom rôznych externých faktorov v spotrebiteľskom chovaní. Konzumácia cigariet slovenských a českých fajčiarov bola skúmaná a následne, vzťahy medzi konzumáciou cigariet a externými faktormi boli analyzované. V štúdii, bol použitý kvantitatívny výskum, ktorý bol prevedený …více
Abstract:
As the tobacco industry has reached the mature phase of its lifecycle, it is much more difficult for tobacco companies to retain higher profit margins. A possible ways to cut spending on marketing is by more effective targeting of promotions. However, this requires deep understanding of consumer behaviour which varies from country to country. The aim of this work is to identify any differences in consumer …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2014
  • Vedoucí: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Bc. Michal Ďuriník

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta