Modifikace marketingové komunikace cílené na slovenské a české spotřebitele – Bc. Lukáš Foltán
Bc. Lukáš Foltán
Bakalářská práce
Modifikace marketingové komunikace cílené na slovenské a české spotřebitele
Adjustment of the marketing communication according to Slovak and Czech consumers
Anotace:
Cieľom bakalárskej práce je identifikovať prípadné rozdiely v spotrebiteľskom chovaní slovenských a českých fajčiarov, spôsobené vplyvom rôznych externých faktorov v spotrebiteľskom chovaní. Konzumácia cigariet slovenských a českých fajčiarov bola skúmaná a následne, vzťahy medzi konzumáciou cigariet a externými faktormi boli analyzované. V štúdii, bol použitý kvantitatívny výskum, ktorý bol prevedený …víceAbstract:
As the tobacco industry has reached the mature phase of its lifecycle, it is much more difficult for tobacco companies to retain higher profit margins. A possible ways to cut spending on marketing is by more effective targeting of promotions. However, this requires deep understanding of consumer behaviour which varies from country to country. The aim of this work is to identify any differences in consumer …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/l8jbr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2014
- Vedoucí: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
- Oponent: Ing. Bc. Michal Ďuriník
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Consumers' Attitudes towards Culinary Events in the Czech Republic
Eliška Beránková -
Analýza značkové strategie a komunikace podznaček společnosti O2 Czech Republic
Zuzana Brůhová -
The Effect of Electricity Prices on Consumption Patterns in the Czech Republic
Anara Amangaliyeva -
Analysis of Reading Habits in the Czech Republic
Michelle Wing Lam Wong -
Market entry strategy of the application Sportafolio for the Czech Republic
Danolt Hersson Díaz Vera -
Marketing Strategy and image of Starbucks with focus on the Czech Republic and Turkey
Aylin Sadıkoğlu -
The impact of electricity price on inflation in the Czech Republic: An ARDL analysis
Zhanel Zhanbussinova -
Choosing telecommunication service providers by expats living in the Czech Republic
Volodymyr Gerashchenko